Grlnl az önce birebir yaşadığım duruma benziyor.Kızım 20 aylık hep benle uyumak isterdi ama artık babasını istiyor ve bu zamana kadar sadece ben baktım,hep babasına düşkün oldu,çünkü babası her dediğine evet diyor.Ben 20 aydır kızımın her an yanındayım.Şimdi 2 aylık oğlum da var ve yine de oğlum uyur uyumaz kızıma vakit ayırıyorum.Bütün bunlara rağmen tüm gününü benle geçirmesine rağmen kızım taa akşam işten gelen babasına çıldırıyor.O gelir gelmez koşarak karşılıyor,kucağından inmiyor ve hep ona gidiyor,o gidince arkasından ağlıyor,gelince sevinç çığlıklarıyla kucağına atlıyor.Bana bunların hiçbirini bir kere yapmadı.Tek sorunsuz paylaşımımız kızımı uyutmamdı,sadece beni isterdi uyuturken gece.3 gündür ne olduysa sadece babasını istemeye başladı🥺başka da beni isteyeceği bir durum kalmadı.Eşim de resmen bana nispet yapıyor,zaten kafama takıyordum bu durumu iyice takmaya başladım,oğlum doğunca kızımı farkında olmadan ihmal etcem diye ödüm koparken böyle olması can sıkıyor,çünkü eşim hem evlat ayrımı yapıyor,hem kızımı benden uzaklaştırıyor,hem onu istemesi beni istememesi hoşuna gidiyor hem de ben üzüldüğümü belli etmemeye çalışıyorum ama çok üzülüyorum artık🥺