bbbus95 Bebeğim demir damlasını kullandığından beri ağlamaları inanılmaz arttı sakinleştirmekte güçlük geçiyorum kolikti tam azalıyor derken iyice arttı 4 gündür normal mi bu durum? 🥹
Bunuda doktorunuz söylemiş olmalı o zaman değil mi normal olduğunu. ☺️ Ben bu marka kullanıp doktorumuzun söylediği dışında meönun kalmayan kimse görmedim henüz. Hala daha damla ile ilgili olmadığı kanaatindeyim iyi günler ☺️