bbbus95 Bebeğim demir damlasını kullandığından beri ağlamaları inanılmaz arttı sakinleştirmekte güçlük geçiyorum kolikti tam azalıyor derken iyice arttı 4 gündür normal mi bu durum? 🥹
selenemine bbbus95 bende bunu kullanıyorum benim bebeğim de colik bundan mı ağlıyor acaba bide kakasını yapamıyor 5 -6 günü buluyor kaka yapması
Elifinannesiiiiiiiiii bbbus95 içeriği en temiz kan ilacı. Asla yan etkisi olmaz kan ilacıyla alakası yok bu durumun başka bir sıkıntısı vardır. Gazı olabilir 4. Ay atağı olabilir vs
bbbus95 tosbikannesiii ocean Microfer’i önerdi doktorumuz. 1 hafta olucak. 4-5 gündür perişanız. Akşamüstüne yakın veriyordum. Doktorumuz 3 gün ara verip sabahtan vermemizi söyledi. Tam düzeliyor ağlama azaldı dedim bir de bu cabası şimdi😞
tosbikannesiii bbbus95 microferin içeriği temiz aslında bebeğiniz kaç aylık bide Damla sayısını dogru kullanıyorsunuz değil öi
bbbus95 Denizmomy tabi olur, zaten ağlayan bi bebekti tam hafiflemişken ilaçta ağrı yapınca iyice çoştu sakinleştiremiyorum🥲
Denizmomy Doğrudur canım allah kolaylık versin biraz zeytinyağ ile masaj işe yarar mı denemekte yarar var
bbbus95 selenemine kaç aylıksınız siz? Vallahi tam azalmıştı ağlamalar kullandıktan 2 gün sonra çoştu iyice. Gece uykusu olan oğlumun oda kalmamıştı. Doktor bazı bebeklerde yapar demişti bu şekilde. 3 gün ara verip gözlemleyeceğim
bbbus95 selenemine ayrıyetten kakasını iyi yapıyordu şimdi zorla ilkte sert çıkarak sonra hafif yumuşuyor
Bao bbbus95 kendi fikrimi söylemedim. Doktor fikri paylaştım. Böyle bir şey olması mümkün değil. Sorunun sebebi farklıdır. Tespit edememişsinizdir sadece.
Oznur_0708 bbbus95 teşekkür ederim canım 4. ydan buyana 9. Aya girdik hala kabızız günde 1 kere yapıyor ama az çok ıkınarak 🤷🏻♀️ Bilmiyorum 9. Ay kontrolünde kanına ve vitaminlerine baktırmayı düşünüyorum kanı yerindeyse çokta hala devam etme taraftarı değilim
bbbus95 Oznur_0708 bende bakalım 3 gün ara verdim çocuk rahatlasın diye sonra tekrar başlıcam bu ağlama krizleriyle nasıl başa çıkıcam bilmiyorum. Doktorumuz karın ağrısından ağlaması artar huzursuz uyuması normal dedi ama çok zor geçiyor ya
Oznur_0708 Ckrckr siizide mi kabız yaptı ya bebeğim 9 aylık 4. Ayından beri böyle bi süre vermeyip denicem kabızlığına çok can sıkıcı
bbbus95 Oznur_0708 dışkısını yapıyor fakat kalıp gibi zar zor ama bizde ağlamaları ve huzursuzluğu inanılmaz arttı. İlk 2 ay gibi şuan ağlama krizleri uzadı🥹