Almirsmom hiç dert etmeyin korkulacak hiçbir şey yok,bende o kadar korktum ki o kadar ağladım kindoktor bu bebek zayıf masada kalır dedi odum kopardı aglanagla canım çıktı bir de akraba düşünün sonra utanmadan istersen sünnet de edeyim dedi bende gerek yok sünnetin derdine düşmedim ben dedim, ameliyat oldu sunentte yapıldı 45 dakika filan sürdü ,hemen süreç atlatiliyir bir aç kalmaları zor bana 6 7 saat kesinlikle emzirme dedi çocuk ondan önce de açtı en son gece 3 te mama vermiştik,o yüzden ağladı ama sizin göğsünüzde kokunuzla uyuyorlar ve acısız atlatiliyir süreç ,1 aylıktı enliyat olduğunda.