Almirsmom merhaba cok gecmiş olsun oglum 3,buxuk aylık iken fıtık ameliyatı oldu ve sunneti de yaptırdık. O gun biraz zorlu gecmişti cok hatırlamak istemiyorum ama sonrasında iyi ki ameliyat olmjs dedik cunku bizim fıtıgı mız cok buyuk ve neredeyse bogulma noktasına geldigi için cok rahatsızlık veriyorms cocuga butun sancıları bıcak gibi kesilmişti resmen. Korkmayın içiniz rahat olsun doktorlara göre cok basit Bi operasyon o gozle bakıyorlar be inanın ertesi güne hersey normale dönüyor