Nazlinazli37 doğduğundan beri mama ile devam ediyoruz biz, Aptamil kullandık sma kullandık ama ikisi de aşırı gaz kabızlık yaptı, hiç sevmedi. 3. Aydan beri bebelac Gold kullanıyoruz ve aşırı memnunum kilo alımı sağlığı bağışıklığı çok şükür çok güzel