Benik bebeğimde 3 aylik aptamil çok gaz yaptı bebelac aldım almaz olaydım felaket balık yağı kokuyo ve daha da çok gaz yaptı sma geçtik şükür sıkıntımız yok arasındaki fark aptamil daha iyi protein acısından ama bebeğiniz sevdiyse gaz sorunu yoksa devam edin bence