1prensannesi06 Katun çişi de iki kez çok az sızdırdı bide kakayı belkide kopardığım için yoksa slepyden daha fazla kalıyo ona rağmen sızdırmıyodu
1prensannesi06 Katun bizde de arada yapıyordu genel olarak sızdırma problemi yoktu ama molfixe göre çok daha sık değiştiriyordum gece de altını açıyordum molfixde açmıyorum gece altını ve daha uzun sızdırmadan kalıyor :)
1prensannesi06 Denizanasi92 kilosuna göre ama ben iç kısmındaki lastikleri kopartıyorum iz yapıyor diye ondan olabilir mi
1prensannesi06 tmrskbr iç kısımdaki bariyerleri kopartıyorum ben iz yapıyo diye en iç kısmındakini sanırım ondan 🙈
Woman35 1prensannesi06 ahahaha🤣 bi büyük lastikler var en başta bi d3 içinde var o küçük lastikler taşmasını önlüyo 🤣 iz yapmasın diye o büuük lastikleri yırt
1prensannesi06 Woman35 ama içindeki küçük lastikler iz yapıyor büyüklerde bir sorun yok 😂😂 birde yırtmadan deneyim bakalım 😅
1prensannesi06 Woman35 ayy bir daha koparmayacağımm her seferinde canım çıkıyo temizliycem diye bende neden taşırıyor ki diyorum 😅😅😅
balkizannesiiiii 1prensannesi06 bu iç lastikleri yamuk olursa yada tam cikmamis olursa demek istemistim
1prensannesi06 tmrskbr iz yapıyor diye o iki iç lastiğini koparıyordum sadece ne bilim ya artık koparmıyorum 😅😅