aselinannesiiiiiiii çocuk duruyor diye tv açmak suçlamak gibi olmasın ama çok yanlış çocuk tembelliğe alışmış bence televizyonu kapatın bütün ilginizi bebeğe verin lütfen oğlum 5 aylık tv falan izletmiyorum 40 i çıktığından beri yüz üstü yatırdım ara ara 3 buçuk aylıkken dönmeye başladı kucakta oturmaya başladı, ellerini tutunca yattığı yerden kendini kaldiriyordu, o uyanikken hic tv açmıyorum gerekirse yemek bile yemiyorum onunla ilgileniyorum, oyun halısına koyuyorum oyuncaklarıyla oynuyor, yemek vs yaparken uyumuyorsa pusete yanına alıyorum şarkılar söylüyorum konuşuyorum.