Kızlaar 4 ay 5 günlük kızım var bugüne kadar gerekmediği sürece kucağıma hiç almadım (emzirme ağlama ve sevme dışında) hep yattı hamağı var oraya yatırırım televizyon izler kendi kendine durur ama yüz üstü yatırdığım zaman kollarından destek alıp kendi çabasıyla kafasını tutmuyor 3 4 saniye sonra bırakıyor ve çığlık atmaya başlıyor 😅 bunu nasıl aşabilirim ebe bana hiçbir şey söylemedi bu konuda zamanla düzelir dedi de ben etrafımda ki bebelere bakıyorum bundan 10 gün falan büyük olsa bile dönüyor ediyor bizimki anca sırt üstü yatıyor dönme kafasını tutma falan da yok 😂