Kelebek1407 Mlkarzu bunlara göre mi dedi anlamadım. Bence siz başka doktora gösterin. Her çocuk bir olacak ölçüleri de aynı olacak diye birşey yok. Benim kızımda 3 buçuk aylık baş çevresi küçük malesef😔 bende çok korkuyorum.
Sara1904 Kelebek1407 oğlum bir aylık her kontrolünde kimisi bıngıldagı kapalı kimisi açık dedi kafası arkaya doğru uzuyor beyin cerrahı görsün dedi ama ölçümlere göre 2 cm artmış bas çevresi ayına göre artısı normal herhalde diye rahatlatıyorum kendimi pzartesi başka dr görecek dua istiyorum görenlerden 😊
aydangok Mlkarzu bizimki de 3 aylıkken 38.5tu. Ben de küçük mü diye endişe ediyordum ama doktor vücuduna göre oranlı zaten kendisi de küçük dedi. Bıngıldağı açık önemli olan büyümeye devam etmesi demişti. Şimdi 5 aylık 40.5 cm. Persentilde hala çok geri ama önemli olan artması.
Kelebek1407 Sara1904 tabiki dualarım bütün şifa bekleyen yavrularımız için. Rabbim onların ayaklarına taş gözlerine yaş değdirmesin inşallah🤲 bende çok korkuyorum gözümden heran düşmeye hazır damlalar duruyor, çok canım yanıyor, içimde korku 😥😥😥😥
Kuzeybey2209 Mlkarzu yok be bacım için rahat olsun benim oğlumun da kafası hep küçük çıkıyor her gittiğim doktor küçük dedi o kadar test tahlil yaptırdık bisey çıkmadı şuan 20 aylık çok şükür sorun yaşamadık bu arada resimde de normal duruyor kafana çok takarsan başka doktora göster derim
Kelebek1407 Mom12345 şuanda bilmiyorum 36 ya yakın ama bu cuma günü kontrolü var bakalım ne derler bilmiyorum bende dua bekliyorm dua edin lütfen
miniklerinannesi06 Mlkarzu bizimde mikrosefaliden supheleniyor bilgildaginiz kapandi ve 3 ayda hic buyume olmadi carsamba nöroloji ye gidicez resmi varsa ozelden atabilirmisin bebisin
Mlkarzu miniklerinannesi06 resmini atmıştım istersen benim sf dan bak canım.3 ay boyunca mı hiç büyümedi yoksa 3. Ayda mı hiç büyümedi
miniklerinannesi06 Mlkarzu kusura bakma canim evet simdi gördüm maşallah gayet saglikli görünüyor 💙 bizimkinin bingildagi 6 aylikken kapandi 43 cm di bas cevresi suan 9 aylik kontrolde yine 43 cm cikti yarin nöroloji ye gidecegiz insallah bizdede birsey cikmaz nöroloji de ne gibi tetkikler yapiliyor
Mlkarzu miniklerinannesi06 canım herhangi bir şey yapmadı . psikomotor becerilerine baktı gelisimi normal ama başı al persentilde takibini yapalım dedi.bizim de bıngıldak bu ay yani üçüncü ayda kapandı.insallah büyür
Linosh Mlkarzu 34 cm bas cevresi ile dogum yaptım ben de acaba gerektigi kadar mi büyümedi niye öyle dediler anlamadim
Antalya0703 Mlkarzu benim bebeğimide öyle demişti bi çocuk doktoru çocuk nörolojiye götürdüm bişeyi yok boyu kısa boyu uzarsa başıda büyür demişti geçenlerde bi çocuk doktoru daha dedi hiç götürdünüzmü nörolojiye diye evet bişeyi yokmuş boyu kısa olduğu için başı küçükmüş dedim korkmayın ilk fırsatta çocuk nörolojiye gidin net bilgi alın