Mlkarzu
Her doktor gerçekten farklı ya benim kızım da 2600 Gr doğdu 33 cm başı vardı 47 cm de boyu vardı baya 3 aylık kontrolün de 6 kilo, 38-39 ikisinden biri kafa ölçüsü, 57 cm de boyu var gelişimi de iyi gidiyor dedi size de gelişimi zayıf demiş Ilgınc geldi