GizeminEdizi Yoruldum çok teşekkür ederim çok ama çok sağolun,bu işi bilen birilerinden bunları duymak beni çok rahatlattı,ne diyecegimi bilemiyorum çok çok sağolun♥️
GizeminEdizi Birprensinhikayesi aynı ben beni bana anlattınız ben iğneye rwgmen bile korkumdan eşimle birlikte 1 kere oldum düşünün onda bile hem ben hem o korundu ama düşünmekten kafayı yiyorum.
Selin1234 GizeminEdizi canım ben aylık iğne kullandım 3. Dozdan sonra bıraktım adet olmadığım için sonra sorun olur diye bırakınca duzeldi
GizeminEdizi Selin1234 yaaa hemen bırakınca düzeldi mi beni tek doz bile şok etkiledo hala normale dönmedim.
GizeminEdizi Yoruldum inanın sürekli aklım orda ağrım var acaba oldum mi diye habire wcdeyim ve hayal kırıklığı,kafamdan boşalan kaynar suları resmen beyninde hissettim nasıl tarif etsem bilemiyorum.
Selin1234 GizeminEdizi inşallah sizinde bir an önce gelir doktorum bana 1 yıl adet olamaya bilirsin dedi
Babybloom GizeminEdizi bu iş biraz da rahat olmaktan geçiyor biliyorsunuz, unutmaya çalışın. Kendiliğinden sökülecektir.
GizeminEdizi Selin1234 çok sağolun ben adet söktürücü de ictimde olmayınca ona rağmen o yüzden daha çok panik yaptım,çok teşekkür ederim ❤️
GizeminEdizi Yoruldum umarım olurumda bu kadar belirti ile burda söylerim , içimde böyle çığlık atmak isteyen biri var😁
GizeminEdizi Yoruldum çok teşekkür ederim sizde öyle ♥️karşınıza hep sizin gibi iyi insnalar çıksın ♥️
GizeminEdizi Yoruldum merhaba ben dayanamadım kan verdim beta 0,362 çıktı .negatif bu yükselmez di mi🥰🥰🥰