GizeminEdizi Lütfen bana söyler misiniz acaba aranızda 3 aylık igne kullanip aylarca adet görmeyen,sonra söktürücü alıp işe yarayan var mı,kaç günde yaradı,çıldırmak üzereyim,artık stresten uyuyamıyorum.
Yoruldum GizeminEdizi Kullandım çoğu kişide sizin gibi yan etkisi oluyor zaten yaparken de belirtiliyor 1 seneye kadar adet olmama durumu yapabiliyor bu normal .
Babybloom GizeminEdizi ben 3 aylık iğnelerle korudum 1buçuk yıl. 1buçuk yıl boyunca adet olmadım, sonra emzirmeyi bıraktım adet olmaya başladım ama bu seferde 20 gün filan sürdü. Açıkçası biraz korktum bıraktım 3aylık iğneyi. Tekrar hap kullanmaya başlıcam
Selin1234 GizeminEdizi canım ben aylık iğne kullandım 3. Dozdan sonra bıraktım adet olmadığım için sonra sorun olur diye bırakınca duzeldi
GizeminEdizi Yoruldum 1 dozda bile bu kadar etki eder mi?adet söktürücü icmeme rağmen olmuyorum,kafayı yiyorum .Siz kaç doz olmuştunuz acaba?
Yoruldum GizeminEdizi Yaa keşke bilgilendirme yapsalardı, sağlık personeliyim ben size bir bilgi daha vereyim bu iğne genelde 1-2 sene gebelik düşünmeyen kişilere uygulanıyor çünkü hormonların kendine gelmesi bu kadar sürüyor eğer gebelik düşünüyorsanız tekrar doğum kontrol hapı öneririm
Birprensinhikayesi Bende bir doz oldm sadece sonra 3 ayrda braktm düzenli adetim düzensiz oldu hemen hemen 2 ayda bir oluyorm artık 2 ay düzenli diğer ay yine böyle
GizeminEdizi Birprensinhikayesi bende tıpkı sizin gibiyim Kasım’da oldum 2 doz Aralıkta regl oldum Ocakta Şubat’ta olmadım Mart’ta oldum ,Nisan da da olmadım tarlusal içtim adet sokturucu bitti 10 gün geçti hala olmadım ,siz hiç ilaç denediniz mi acab?
GizeminEdizi Yoruldum yok ben gebelik hiç düşünmüyorum zaten hep iğne hem prezervatif hem gericekilme ile korundum, teşekkür ederim çok güzel açıklama yaptınız bana ben hiç bilgilendirilmedim,bıraktığın anda adet olursun dendi,ben Şubat’ta olmam gereken dozu olmadım bekliuroum yani belieti var gelen giden yok.
Yoruldum GizeminEdizi Adet olmamanız iğnenin tamamen hormonları baskılaması ile ilgili , adet söktürücü bence kullanmayın vücuda hem adet ol hem olma komutu vermiş oluyor işler iyice karışmasın
Birprensinhikayesi GizeminEdizi Ben soğan suyu kürü yapıyorm 4 gün içiyorum sabah akşam birer bardak sonra brırakıyorum adet oluyorm iki üç gün sonra ama sizde işe yarar mı bilmiyorum bn bi dozla böyle oldum 2 dozla düzensizlik yaşamanız çok normal bende bilmiyordum böyle olacağını
GizeminEdizi Babybloom bende adet kesmesinden korktum tekndoz sonra bıraktım ama hala düzene girmesim ,işin ilginci hap da kullandım tarlusal ama hala olmadım,ve çok stres yaptı bende ,strese engel olamıyorum .
Yoruldum GizeminEdizi Ne demek 🤍 hiç hoş değil keşke bilgi verselermiş size ama gebelik düşünmüyorsanız aslında isabet olmuş . Ben de aynı şekilde düşünmediğim için iğne yaptım kendime ama bende aşırı kanamaya sebep oldu o yüzden bıraktım
GizeminEdizi Yoruldum ben kullandım 10 günde geçti ama baskilanan hormonlarımdan dolayı normal o zaman olmamam panik yapmama gerek yok mu yani,ayy çok sağolun inanın ne diyecegimi bilemiyorum,ne taidm kaldı ne tuzum çok sağolun iyi ki varsınız♥️
Babybloom GizeminEdizi bu iş biraz da rahat olmaktan geçiyor biliyorsunuz, unutmaya çalışın. Kendiliğinden sökülecektir.
GizeminEdizi Yoruldum bana adet kesintisi bazılarında oluyor ama bırakıldığında adet olunuyor dendi,ben zaten o kadar pimpirikli bir insanım ki inanın benim eşim öpse hamile mıyım diye ortada geziyorum,bu iğneyi yaptırmadan önce 1.2 çıktı betam ama normal de de öyle çıkardı inanın dedim iğne yaptirdiktan sonra yalandan düşürür sonra yükseltirse değerimi diye 3 gün sonra tekrar kan verdim ki iğnenin betaya etkisi yokmus o derece paranoyagim.
Yoruldum GizeminEdizi Siz de iyi ki vardınız bir de stres yapıyorsunuz oda adeti geciktirir yüksek oranda etkiliyor aklınızda bulunsun 🤍🤍
GizeminEdizi Birprensinhikayesi yok bende tek doz yaptirdim sadece Kasım’da ve o günden bugüne Sürünüyorum,adet duasına çıktım diyebilirim o derece stres altına sokuyor beni .
Birprensinhikayesi GizeminEdizi Düzelcez inş bende sizin gbym hamile olmadığımı bildiğim halde kafayı yiyorum çıkan sivilceler içsel sıkıntı stres yüksek gerilim hattı gb oluyorum
GizeminEdizi Yoruldum çok teşekkür ederim çok ama çok sağolun,bu işi bilen birilerinden bunları duymak beni çok rahatlattı,ne diyecegimi bilemiyorum çok çok sağolun♥️
GizeminEdizi Birprensinhikayesi aynı ben beni bana anlattınız ben iğneye rwgmen bile korkumdan eşimle birlikte 1 kere oldum düşünün onda bile hem ben hem o korundu ama düşünmekten kafayı yiyorum.
GizeminEdizi Yoruldum inanın sürekli aklım orda ağrım var acaba oldum mi diye habire wcdeyim ve hayal kırıklığı,kafamdan boşalan kaynar suları resmen beyninde hissettim nasıl tarif etsem bilemiyorum.