Alpismom Esracim vitamin d icin kullanıyorum 3 aydır bitti doktorum daha iyi bitkisel bir damla yazdı yani her gün düzenli olarak veriyorum memnuniyet nasıl anlaşılır bilemiyorum fakat doktoruma güveniyorum