Mirac_21032019 Esracim dun siparis verdim eczacimiza ben oceani begeniyorum d vitaminide ocean kullaniyoruz oceanin urunleri tamamen bitkiseldir gonul raharligiyla kullanabilirsiniz
Handecelik Esracim ben 2 aydır kullanıyorum kızım çok seviyor karşıdan görünce ağzını açıyor. Şişeyle versem içecek :) Bir yan etkisi de olmadı
Esracim Mirac_21032019 kan değeri düşük çıkınca ebe dedi kan damlası alın. Karar veremedim bizde d vitamini aynı kullaniyoruz diye aynı marka aldık. Umarım işe yarar. Çok teşekkür ederim
Asafemir Handecelik sağlık ocağınınkini kullanmak istemiyorum doktorada 6. Ayda gidicez ama 4. Ayda sağlık ocağı verdi ben ocean mikrofer aldım kaç damla kullanmam gerek
Esracim Alidenizinannesi evet memnunum açıkçası kabızlık vs yapmadı. Tadına da baktım tadı da güzel. Üç ay kullan dedi eczacı ondan sonra tahlil yaptir dedi. Umarım düzeltir kan değerini. Siz kaç zamandır kullaniyorsunuz
Alidenizinannesi Asafemir bizimkini Dr boy ve kiloya göre hesapladı aile hekiminize danışırsanız doğru ölçüyü söylicektir ben içinde ki damlalıkla0.5 ml veriyorum
Ayazligunlerim Ocean 1ooo likbvermis bana d vitaminini eczaneden 4oo olmasi lazimmis :(( bi kere verdim birsey olnaz onsallah 4oo u de alcaz e bunu acio kullandigimdan alnicaklardir pahalida