EmirMom bebeğim 7.5 aylık meme reddini ben de yoğun olarak yaşadım 3-4 gün hiç emmedi diyebilirim, doktorumuzun tavsiyesi ile karanlık sessiz odada yatar pozisyonda başka hiç kimse olmadan emzirmeye çalışarak atlattım, çıt çıksa hemen memeyi bırakıp sesin olduğu tarafa bakıyordu çünkü hem de yatar pozisyonda olduğumuz için ben de dinlenmiş oluyordum