cemre_-34 Kesinlikle iyi ki gittim diyorum kızımda doğumdan itibaren ileri seviye süt alerjisi ve çoklu besin alerjisi vardi. İlk 2ay kabus geçti 2. Ayda üniversite hastanesi alerji bölümüne gittim memnun kalmadım ilgilenmedi sorunlar çözülmedi çocuk surekli agliyor ikiniyor meme reddi kanli kaka kilo duraksamasi ne gece uykusu ne gündüz uykusu çok beterdi. 3. Ayimizda özel bir alerji uzmanına gittik resmen çocuğum kendine geldi. 10 gün yemek günlüğü tutturdu daha sonra dokunabilcek besinleri listeledi bende sıkı diyet yaptı. Ben hep çocuk doğuştan mutsuz huysuz ağlayan bir bebek sanıyordum megersem besin alerjisindenmis.. 2 hafta sürmedi bütün belirtiler azalarak kayboldu. Çocuk güler yüzlü meme reddi bitti kilo alımı hızlandı. Kaçak olmadığı sürece normal bir bebek gibi hiçbir belirtisi olmuyordu. İlk iki ay, aylık kontrol daha sonra 2ayda bir gittik toplamda 4-5 kere gittik. WhatsApp üzerinden sorularımı sordum vs Kesinlikle gidilmesi gerekiyor bence her çocuk özel her çocuğun alerjiside kendine özel. 8ayligiz şuan diyet açıyoruz bir süredir ben kendimde sütu açtım şimdi kizimda açıyorum ve belirti yok büyük ihtimalle bitti artık🥳