Bunu söyledi aradan yarım saat geçmeden ilan fiyatları arttı, hiç bişey söylemesin artık gerdiler iyice kime iyilik yapıyor belli değil kime yarıyor bu sistem bankada dövizim olsa zaten alırım ben evimi dalga geçiyorlar artık alt ve orta tabaka asla ev alamayacak anasından babasından kalmadığı sürece
ümraniyenin ilçesinde oturuyorum bayağı ilçe ama yani tek otobüs kalkıyor mahallemizden öyle çarşı yok yakında banka avm hiç bişey yok hepsine otobüsle gitmen gerekiyor otobüsle merkezi bir yere ineyim desen 30/45 dk, karşımda yeni yapılan bir ev var 1 daire kalmış satılık eşimle abim sordular 1,7 milyon demişler 75 metrekare 2+1 eve 1,7 milyon kim alabiliyor bu rakamlara bu evleri hayret ediyorum sonumuz hayır olsun