Tr6615 aylik 30-40 bin geliri olmayan için saçma bir kredi ve “kolaylik” . Bu durum yine sadece zengine yaradı.
Ben İstanbul’da yaşıyorum, burada 500 bine ev bulan gömü bulmuş gibi sevinip atlıyor üstüne artik. Adam bodrum kat, güneş görmeyen, çürümüş evini 2,5-3k ya kiraya çıkartıyor bu şehirde utanmadan.
Tüm düzeni, işi, gücü, ailesi, yaşamı İstanbul’da olan biri için en az 1-1,5 milyona ihtiyaç var ki ev alsın. Onunda aylık geri ödemesi 14-20k arası. Kiraciliga devam. Ona da bu yil %200-300 zam yapar artık ev sahibi. Bi de şey var “begenmiyosan boşalt evimi” Geldigimiz nokta gercekten hayaldi gercek oldu.😁