Eşim asker değil ben dahil çoğu insan rahatsız bu durumdan yani haberlere baksanız gündemde hep onlar var daha haberi yapılmayan nice rahatsızlık verdikleri yerler vardır fakat halkı kin ve düşmanlığa sevk etmemek için haberleri verilmiyor.Daha geçen burda biri post açmıştı.Evinin üst katında oturan Suriyeliler kırk kişi kalıp baya gürültü yapıyorlarmış.Kadin kaç kere uyarmış kadına hakaret etmişler üstünü yurumusler tukurmusler.Belki hepsi değil ama çoğu bu şekilde hırçın davranışlar sergiliyor.Elden birşey gelmez ki dediğiniz de çok doğru orda kalıp Suriyeli erkeklerinin savaşması gerekiyordu.Kadinlar çocuklar ve yaşlılar bir süre burda kalıp gonderilmeliydi.Simdi bir bilinmezligin içindeyiz bizi her yönden etkilediler.Kulturel sosyal ekonomik olarak çok kötüye gidiyoruz.Umarim buna bir dur diyen olur.Duadan başka bir çaremiz yok.