Asla amacim ortaligi karistirmak degil bastan bunu soyluyorum
Burada cok asker esi oldugunu biliyorum
Esleriniz sizden cocugundan ayri gorevdeyken genc erkek (kadin ve cocuklari assla saymiyorum basimizin uzerinde yerleri var) suriyelilerin, afganlarin burada yasamasi, cogu konuda bizlerden daha fazla yardim almalari size ne hissettiriyor?
Gercekten merakimdan soruyorum