prensesannesiiiiiiiiii daha bu sabah iş arkadaşımla konuştuk bu konuyu yeğeni yürümeye başladı parmak uçlarında yürüyormuş denge sağlayamıyor doktora götüreceklermiş başka bir arkadaşın oğlu 12 yaşında hala ayağını tam basmıyormuş yere parmak uçlarında gidiyormuş onlarda kullanmış yürüteç ev kazalarını düşünmek bile istemiyorum sizce değer mi kullanmaya çok istiyorsanız yürüme arkadaşı alın çok daha güzel tuşlarına basıp oyun da oynuyor onunla oyalanıyor canı isteyince tutunup kalkıp gidiyor ayrıca 5,5 aylık bi bebeği bol bol yere bırakmalısınız ki kasları gelişsin emeklemeye çalışsın yürüme ve ayağa kalkma ondan sonraki aşama bizim doktorumuz bol bol yere bırakın diyordu kaslarının gelişmesi için çok önemliymiş yine de siz bilirsiniz