prensesannesiiiiiiiiii evet ayarı var sorun boyunda degıl oğlum parmak üclarına basmaya başlamıştı önceden elını tutup yürütürdüm düz başardı yurutecten sonra parmak uçlarıyla yürümeye başlamıştı ,garıp basıyordu dengesi bozulmuştu sanırım oturarak arabayı ıttıklerınıden oluyo , oturmak falan ıstıyodu salıyordu kendını cok moralim bozulmuştu ne zmaan kı bıraktırdım ılk adımı sürmeye başladık emeklemeye başladın düzeldı resmen balerın gıbı basıyordu ayaklarını