Merhaba
bebegım 36+5 gunluk dogdu. Solunum sıkıntısı ıle 23 gun yogun bakımda kaldı. Bu süreci cokk arastırıyorum nasıl faydalı olsam vs dıye. Nörolojı dr cok ıyı bulsada bıraz yavas dedı. Ama genel olarak bır sıkıntımızın olmadıgını belirtti. Ben fizyoterapi uzmanına gıtmek istedım hem bebegıme dogru dokunmak için hemde hareketlerını desteklemek için.
Fızyoterapi uzmanı bazı hareketlerı yaparken örnegın en cok dıkkatkmı ceken ellerınde tutup cekerken bası arkada geldı onde degıldı. Sizdede öylemı. Ayaklarını agzına kadr goturemıyormus. Sıkı bır yapısı var o esneklık için bazı egzersizler veerdı. Sizde durum nedir acaba.. hareketlerı vs konusunda fıkır verırmıısnız