patiseverr_ maalesef bende öyleyim doyduğumu anlamıyorum 1 saat içinde geri acıkıyorum emzirmekten galiba. Buna bi çözüm bulmak şart sürekli bir şeyler yiyesim geliyor. Spora başlayacam. Korse kullanıyorum arada o zaman pek aklıma gelmiyor yemek yemek,ama sürekli de takamıyorım çok rahatsız edici.