patiseverr_ Kızlarrr ne yersem ne kadar yersem yiyim doydugumu anlamıyorum varmı benım gıbı olan sabahtan berı neler yedım ama kanım hala aç . Cok rahatsız edıcı bısey
Nevarebeka1 patiseverr_ bende öyleyim bu ara emzirdiğim için sanırım benimki sürekli bişey yemek istiyorum ve verdiğim kiloları aşmaya başladım🙁
Degrmenesra patiseverr_ çok merak ettim kaç kilosunuzz? Benim kız kardeşim oldu olası çok zayıftır hep açtır hiç doymaz ama hiçte kilo almaz 😂 vitamin eksikliğindende olabilir
patiseverr_ Bu durum artık iyice kötüleşmeye başladı az önce bırsuru şey yedım ve hala açım nasıl olcak bu böyle
patiseverr_ Nevarebeka1 cok kötü bısey ya . Yemek ıstemıyorum birsey ama sırf karnım doysun dıye yıyorum ama yok doymuyorum şaka gibi . Emzırmıyorum da 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Deletedmom_22 patiseverr_ bende öyleyim canım emzirdiğim için galiba çabuk açıkıyorum sende emziriyormusun
patiseverr_ Degrmenesra 69 kıloyum canım doğumdan önce 55 dim 5 buçuk ay oldu doğum yapalı son bır kac gündür bu hıs var bende anlamadım nıye olduğunu 😏
patiseverr_ Aslında canım hıcbırsey yemekte istemıyor su karnım doysun dıye yıyorum istifra edecem nerdeyse ama doymuyorum o his gelmiyor
patiseverr_ oksitosin ya ben suda cok içiyorum anlık bazen doymus gıbı oluyorum 5 dakka sonda tekrar aç hissediyorum