58vildan mrb benim de bebeğim 10 ay 22 günlük 3 Eylül doğumluyuz ❤️ Öncelikle çok geçmiş olsun, üzülmeyin ilk 6 ay almış anne sütü hiç alamayanlar var.. okullardaki beyaz tahtalar İçin tahta kalemleri var ya siyah mesela, onunla boyayın ucunu almak istemeyecektir. Görmesi lazım ama. Olmadı sabır taşını deneyin ama sabır taşını sürünce ilk 15-20 saniye ısrarla emerse o acı tada rağmen, süt gelince acı tadı temizliyor ve normale dönüyor. İlk bir kaç gün huzursuz olabilir bebeğiniz ama alışır. Siz kararlı olun ama. O çok ağladıkça kıyamayıp verirseniz bıraktırma süreci uzar. Allah yardımcınız olsun