ueums 7 kg A+ vestel kullanıyorum haftada 4-5 defa calısıyor uzun programda. 80 tl gelen faturamız 200-250 arası geliyor tabi gelen zamlarında etkisi oldugu için ne kadar oynadı anlayamıyorum. Sanıyorum iki katına çıktı. Ama aşırı memnunum evimde 2 tane kedim var e bir de bebiş oldu. Bugüne kadar neden almamışım diye kızıyorum kendime. Tüy toplayıcı elimde geziyordum sürekli çamaşır çarsaf havlu silkelemekten kollarım agrıyordu. Bir de iğrenç bir semtte oturuyorum tam cadde üstü. Cadde tarafına assam cok toz oluyordu camasırlarım. Binaların tarafa assam havalanmadığı için geç kuruyordu bazen aşağı düşüyordu almaya üşendiğim çok çorabım kalmıştır bahçede 🤣🤣 dünya varmıs gercekten