ueums Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum ama elektrik faturasına ne kadar yansır nasıl olur kullananlar bilgi verebilir mi💐
Smnl ueums Beko a++ kullanıyorum faturada cok da bi etkisi yok. Valla olsa da onu göze alırdım sanırım kurucu makina 🧡 ben çok aşığım 🥰🥰
Oldugugibibiri ueums ben 4 senedir Siemens kurutma makinesi kullanıyorum. Kullandığım zaman da, kullanmadığım zaman da arada çok bir fark olmuyor. Belki 20-30₺. Fayda zarara bakmak lazım, 50-100 de oynasa hem zaman hem de emek tasarrufu için verilebilir.
Ness23 Ben arçelik kullanıyorum 8 kilo A++plus r haftanın 4 gunu çalısır.Bunay elektırık faturam 400tl geldı.Gecen ay 900 gelmişti.Zaten A++ plus hangi markada olursa olsun tasarruf edıyorsun
ueums Ness23 Yani normalde 700 ödüyoruz zaten görümcem de dedi ki işte eltime 1000 lira farketti diye aklım çıktı
ErimEfe Valla ne kadar farkediyor hiç hesaplamadık ama 10 senedir kullanıyorum elim ayağım resmen. Çok rahatlık..
ueums ErimEfe Kesinlikle ben sırf kıyafet tozları için istiyorum artık manuel toz toplayıcıdan yoruldum
ueums Smnl Peki canım çamaşır makinem bosch üstüne koyabilmek için illa aynı marka olmalıymış diye duydum ama doğru mu acaba
ueums Oldugugibibiri Ben de dedim ki 100 lira oynar görümcem bugün dedi ki 1000 lira oynuyor kafa buluyor galiba
ueums Mmrryy Bende arçelik düşündüm ama üst üste koymak için illa çamaşır makinesiyle aynı marka olmalı diye duydum
Durulina17 ueums Arçelik kullanıyorum çok memenunun çocuklu bir ev için çok gerekli ben genelde 10 dan sonra atıyorum haftada 3 yada 4 kez açıyorum faturam 160 180 civarı geliyor bide kurutucuda şöyle bişi var çok kıyafet atarsanız uzun çalışıyor az eşya olursa kısa sürede kuruyor
ueums Durulina17 Canım faturam o kadar gelse bugün alırım isterse 500 farketsin ama en az 700 geliyor zaten ona içim gidiyor akşam karanlıkta oturuyorum eşim iş sebebi ile yok kızım ve ben yaşıyoruz
Smnl ueums hiç alakası yok. Makinaların ölçüsü aynı zaten kurutucuyla çamaşır makinasının bi bağlantısı yok 🤷🏻♀️
Smnl ueums yok kafa bulmuyordur enerji sınıfı önemli. Komşumun kurutma makinası c sınıfmış faturada 400 fark ediyor dedi. O yüzden a++ alırsanız kendini amorti eder
Oldugugibibiri ueums yok canım o kadar olur mu ya enerji sınıfı Z falan mı😂 zaten alırken insan A+ ya da +++ olanları almaya gayret ediyor. O tarz alırsanız çok az yakar benimki A++ çok yakmıyor
Gari_de_Gari ueums Arçelik kullanıyorum ben ama ne kadar yansındı faturaya bilmem 🤷♀️ çünkü derin dondurucu,kombi falanda sürekli çalışıyor benşm