Yagmurunbebegi hem kızım icin hem kardeşi icin hem bizim için iyi ki yapmışız diyorum :) kardeş sevgisi, bağı ,sahiplenmesi bambaşka. Bir yerden sonra kızıma ,enerjisine yetememeye başladık aralarında 28 ay var eminim cok iyi oyun arkadaşı, sırdaş dost olacaklar. Anne icin zor mu evet bazen coookk fazla zorlanıyorum hele ki hastalık dönemlerinde ama her şey geçip gidiyor yolun sonu aydınlık bunu biliyorum