Yagmurunbebegi bence bu kişiye bağlı, ben tek çocuğum, hiç bir şeylerimi paylaşmama gerek olmadı, ne istesem alındı ama ben hep bir ablam ya da kızkardeşim olsun istemiştim. O nedenle kızım 11 aylıkken tekrar hamile kaldım. Yaşları yakın olursa birbirlerine sırdaş olurlar, ileride başını dayayacak bir omzu olur dedim. İnş 2. De kız olur diyordum oldu, şimdi biri 3 yaşında biri 1.5 🤣 iyi ki o zaman yapmışım, şu an rahat olduğum için kesin yapmazdm 😒🤣