Benim kızım da 2 yaşına kadar hiç konuşmuyordu, aslında 1.5 yaşında temel kelimeleri söylüyordu sonra kardeşi doğunca tamamen bıraktı konuşmayı. 2 yaşında tekrar başladj konuşmaya, babamlarla memlekete gitmiştik, orada kaldık 1 ay orada çocuklar çok fazlaydı onlarla sürekli oynadığı için konuşması açıldı. Çocuk faktörü çok önemli. Şu an 3 yaşında şarkı söylüyor, masal anlatıyor bize