haziran6 Bisracinarkartal sıvı kaybından canım benım bebeğim de öyleydi doktor su vermemın gerektiğini söyledi verdiğim zaman geçti çok şükür
Fatma_696 Bisracinarkartal bıngıldak çöktüğünü nasil anladınız kapanmadigi icin ice dogru olmasi normal dgl mi
Bisracinarkartal Fatma_696 önceden öyle değildi yumuşaktı ama düzdü baktım 1cm kdr içe çökük fark ettim endiselendim o sekilde