Biz de 21 günlüğüz şu an. Geçen hafta doğum kilosuna ulaşmamıştı. Hafta sonu sürekli emzirdim mama da verdim. Açtı çünkü saldırıyodu memeye biberona. Bu hafta umarım ulaşmıştır. Tükendim. O kada uğraşmaya kilo almaması canımı sıkıyo. Oğlumda hiç böyle problem yaşamamıştım. Kızımda yaşıyorum