Elif123res benim de sütüm azdı başta, hala çok iyi diyemem ama doktorumuz sık sık emzirin emzirdikten sonra da sağın memeyi boşaltamıyordur demişti. Mama da başlamıştık yine de, 2 aylık olduk azaltmış olsak da hala mamaya devam ama çok sık emdiği için artık sağmıyorum. Bir de solgar’ın breawer yeast with b12 vitaminini kullandım o bana çok iyi geldi, ona bi göz atın derim.