Minkpndam nasıl yemiyor diye mi 😅 bakın çok iyi anlıyorum sizi çok zor ve sabır isteyen bir şey bu ama bebek onlar sıfırdan başlıyor biz öğretiyoruz herşeyi yemek kültürünü bile. Anlamıyorlar ki sadece annesinin gülme dışında sinirli yüz ifadesiyle karşılaşıyorlar. Eğer sizin sütünüz ona yeterliyse ek gıda istemiyor bebek sevmiyor hiç birşeyin tadını. 7 ay 3 günlüğüz inanın alerjik bir bebeğim var besinlerin alerjisi olacak mı onu bile bilmiyorum hala çünkü hep 1 çay kaşığında kalıyoruz 1 yemek kaşığı miktarını Asla yiyemedik ama sorun etmiyorum hangimiz yemedik illa ki yiyecek sabırla tanıştırıcaz. Bu günler geri gelmiyor hafızanızda bunlar kalmasın bebeğime sabırla herşeyi ben öğrettim deyin ilerde hepsi geçecek üzülmeyin