Minkpndam 7 ay 1 günlük bebeğim var kaşığı ağzına yaklaştırınca ağzını kilitliyor kızlar? sizin bebeklerde böyle yapıyor mu veya yaptı mı çok yoruldum önüne koydum yemiyor oynuyor elimle verdim yok istemiyor asla ek gıda yemek istemiyor😢
_YanakReisinAnnesii Minkpndam 9 ay 6 günlük hâlâ aynı ek gıdaya başladığımızdan beri o da böyle hicbir şekilde yemiyor en fazla 2 3 kaşık benim zorumla bende bilmiyorum nasıl olacak böyle
sadeturkvatandasi Minkpndam 8 aylık oldu kızım hala tadımlarda gibiyiz hiçbir şey yemiyor sadece tarhana çorbası🥲
_YanakReisinAnnesii Minkpndam hayır ama götürmeyi düşünüyorum iştahsız değil mamayı çok güzel içiyor ama ek gıdaya karşı bi isteksizliği var anlayamadım yani kaşık görünce çıldırıyor ağzını açmıyor ağlıyor
Minkpndam sadeturkvatandasi napıcam bilmiyorum bir kere video açtım ve yedi çok zor durumda kalıyorum açmamak için video falan
Irmakprensesinannesi Minkpndam dış döneminde olablir sakin zorlamayın bebeğinizi yemiyorsa bırakın serbest oyunla yedirmeyi şarkılarla yedirmeyi deneyin benim 9 ay 5 günlük kziim dis dönemindeyiz bazen yer iştahla bazn çok istahsix olur yada uykusu çok varsa karnı açta olsa asla yemez ek gda mamayi içip uyumak ister olabiliyor bebeklerde
Minkpndam Irmakprensesinannesi uyumuyor ki 😢 cidden çok yoruldum yemiyor aç bıraktım yemedi tok yedirdim yemedi oyunla şarkıyla yok yemez sadece video izlettim bir kez yedi o kadar
Aklimdasin Minkpndam makarna denediniz mi veya pankek poğaca bazen değişik seyler istiyorlar. Yemekle arası iyi olan oglum bile bi dönem ne kaşıkla ne elle yerdi. Açma katmer poğaca verirdim bayilirdi. Şaşırmıştım artık bende. Yaprak sarması yerdi 8.ayda 😁
Seymagil Minkpndam 9 ay 6 günlükten bildiriyorum. Salatalık karpuz ve kuru üzüm dışında bişey yemiyor. Zaten alerjik verdiğim şeyler çok kısıtlı.bende karpuzu ağzına yaklaştıriyorum açınca kaşıkla diğer yemeği veriyorum 😂😂 artık olayı çözdü kaşığı görürse yine açmıyor ağzını sadece karpuz görürse açıyor 😂😂
Aklimdasin Seymagil onu bende su içerken yapıyorum 😁 suyu sever tam içecekken kaşıgı dayıyorum ama artık kanmıyor😁
Irmakprensesinannesi Minkpndam dış doneminde olablir gnlde o dönemde iştahsız oluyorlar benim kzim şuan mesela öyle son 2 haftadir
Hck00 Minkpndam daha yeni doktorumdan geldim. 8.5 aylık oğlum. Kilosu gayet iyi olan bebeklere 1 yaşına kadar önceliği anne sütü veya mamasıdır dedi. Tattırın sadece zamanla zaten o yemek isteyecek kilosu iyi olduktan sonra zorla yedirmeye gerek yok dedi😊
ofkelisirin Minkpndam canım Bi ara kızımda oldu kaşığa küsmüştü elimle verince alıyordu unutunca tekrar kaşık alıyor şimdi zorlama biraz unutsun kaşığı katı ver biraz pankek poğaça omlet falan
BBmom Minkpndam canım anne benm kızım da öyleydi . Dişleri çıktıktan sonra rahatladı. 10 aylıkken yedi anca. Üzülme geçecek🌸