AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ahhh çok zordur kıyamam ya, bence de yanlış tanı ve tedavi var ortada, bu aralar aynı şikayetlerden ciddi salgın var.. ama elbet geçecektir zaten sürmüş süreceği kadar, biraz sıvı alabilse daha hızlı toparlanır bunun için de ağızdan alamıyorsa serumla takviye gerekir.. umarım yarına bişeyi kalmaz, bizi de haberdar et çiçeğim 🌸