Mirage91 Bizim ilk gittiğimiz doktor çocuk doktoru 🤦🏻♀️ Bize hiç ilaç yazmadı. Daha başlayalı 1 gün olmuştu ishal yeniydi bir kere kusmustu. Eğer o ilaç verseydi belki düzelirdi. Onun yüzünden daha da ilerledi. Tekrar gittik serum takıldı, tekrar serum. Sonra başka bir doktora gittik, ilaç verdi serumla beraber. L İlaç var elimde d ile başlayan bir şurup,mide bulantısı için, birde ateş dusurucu ağrı kesici var. Ama hiç birinin ufacık bir etkisi yok. Yani iyi olması toparlaması gerekir diye düşünürken sanki her gün en baştan basliyor gibiyim anlatabiliyor muyum bilmiyoeum. Artık çok üzülüyorum. Haline içim parçalanıyor.