Sibelyanar doymamasıyla alakası yoktur sütünüz değerini yağlı yada olmamasıyla hiç ölçülmez emzirme danışmanları her saniye paylaşıyor sütünüz vardır yada yoktur ki maşallahh gayette var anne sütünün hazmı kolaydır mideden çabuk siner mamanın hazmı zordur bu yüzden tokluk hissi bir tık daha fazla olur sağıp bebeğinize verrin sütünüzü mamaya başlayan bebek emmeyi azaltır atak haftasıdır yada bir derdi vardır sürekli memede kalmak istiyordur zamanla geçiyor sonrada hadi annem em artık bırak etrafı diye ugrasıyoruz 😅💐