2 aylık oğlum var ancak hala yeme düzenini oturtamadık başta sürekli memede emmek istiyordu bende hep emzirdim 5 saat boyunca durmadan emdiği oldu daha sonra emzirmeme ragmen sabaha kadar ağladı tavsiye üzerine mama verdim rahatladı uyumaya da başladı hem emiyor hem de mama veriyorum aslında sütüm geliyor ama doyurucu mu değil acaba sulu mu geliyor bebeğim ondan mı mama verince doyuyor mamayı vermediğim zaman sadece emdiği zaman ağlamaktan katılıyor anlayamadım😑