Sedefkartalice1903 4. Ayımıza girdikten sonra ben de denemistim fakat olmadı pes ettim 6 aylık olduğunda bir gün dedim ki bu böyle olmayacak her şey düzeleceğine zorlaşıyor 😁 en zor uykuyla başladım bir de gece uykusu . Beşiğine yatırdım biraz takıldı döndü falan müdahale etmedim izledim bir yandan ninni hep açık tabi bir süre sonra oyuna cevirmesin diye dönmesini engelledim ağlar gibi olduğunda eline bi oyuncak verdim uyku arkadaşı olarak düşündüm ama onunla uykuya dalamiyordu tabi onunla da biraz oyalandi falan yine ağlamaya başladı elimle pat pat yaptim ama tabi o elimle oynamayı tercih etti derken 1. Buçuk saat sonunda uyudu ve bir buçuk saat sonra uyandığında bir felaketti😁 tam bir saat ağladı ama ben sallanmaya kararlıydim tabi ki ağlamaya bırakmak değil niyetim sakinleştirmek icin elimden geleni yaptım ama nafile ağladı en sonunda artık emzirdim ve uyudu. Gece sürekli uyandı çok sık elimi verdim hep öyle uyudu ama uyuyacağına yakın alıyordum tabi elimi o gece öyle geçti sabah 5.30 da kalktı gunduzde yine aynı rrutinler devam ama ikinci gunydaha kolay geçti gündüz olsun gece olsun çabuk alıştı sanırım ya da ben kararliydim panik yapmadım üçüncü günde her şey güzeldi takı 4. Gün 6. Ay asimizi olana kadar biraz ateşlendi ve huzursuzdu 3-4 gün sürdü ilk iki gün yine salladım mecbur ama o sallanmak istemiyordu ama uyumak da istiyordu. Sonraki günler yine ninniyi açıp uyutmaya devam ettim. Daldiktan 5-10 dk sonra kapatıyorum bu arada ninniyi elimi de vermemeye çalışıyorum sadece çok durmazsa verip uyur gibi olduğunda alıyorum şimdi uyku süreleri uzadı önceden yarım saat uyurken şimdi sabah ve öğle uykusu neredeyse iki saate yakın. Akşamüstü 1 saate yakın şekerleme ve en geç 9 da gece uykusu . Done Done uyuyor ve uyanıp da dalamazsa emziğini veriyorum sadece uykuya devam. İnanın çok güzel bir şeymiş anne rahat bebek mutlu😍 biraz uzun oldu kusura bakmayın😅😅