nilesea Angel00 ben internetten yerel doğal üreticilerden almaya çalışıyorum, palamidas diye bir marka keşfettim çok başarılı ama fiyatı çok artmış, şu an tekrar alıp almamak konusunda kararsızım
Angel00 nilesea organik olsunda cok para vermeyede gerek yok diye düşünüyorum zaten kılı kılına geçiniyoruz herşey pahalı 😬😞
Denizanasi92 Angel00 canım zeytin işiyle uğraşan biri bi kere şey demişti marketten alacaksanız sadece tariş alın. Ama ne kadar doğru bilmiyorum marketten alacağım zaman ondan alırım. Bir de özgün zeytincilikten sipariş ediyorum ben
1balkizannesi Angel00 Ne demek canım rica ederim ben organik olandan yanayım Biz hep öyle yapıyoruz kendimizde zeytinyağı yiyoruz. 🤗☀️