Angel00 ne demek ben teşk ederım 🤗yok yok ben pek guvenmem oyle reklam yapanlara dogru da olsa ınsan celıskıye dusuyor😅 sız bebek magazasına bakın getırtecek kımsenız yoksa. Zaten cok az kullanırsınız epey gıder bebıse. Ya da getırde de oluyor yarım lıtrelık organık dıye gecıyor kuponla uygun alırsınız 60 lıraya 30 lıra ındırım verıyor bazen🤗