Pamuguum gece bir saat arayla kalkıyor sabah ezanina kadar ya emmek istyor yada gaz skntisi olduğu icin ağlıyor uyuyamyor beslenme süresi hep az bizde uzun uzun bir saat yarimsaat emmiyor 15 20 dk emer sonra uyuya kalır yada uyuklar.
Gündüz de gaz skntilari hariç iki üç saat uyuyor bazen hemen uyaniveriyor ..
En çok zorlandgm sknti da şu uyuyor kucağımda beşiğe bırakınca aciveriyor gözünü beşiği yadirgadi sevmedi die içeriye yatırıyorum koltuğa tam dalamiyor uykusuna gözünü aciveriyor 😐bide memeyi iştahla alıyor emiyor emiyor sonra bı anda cimciklemjssin gbi basıyor çığlığı, ayaklarını toplyor ellerini vuruyor etrfa
Gaz skntisindan sancısından memeyi birakiveriyor bende emzik veriyorm sakinlesmesi için masaj yapıp sıcak havlu koyup karnına sainkestken sonra emzrmeye calsyorum 🤷🏻♀️sizin demi aynı