Rabia4747 Kizlar 33 gündür neler çekiyorum rabbbim.bilir kırktan sonra sanci gaz olayinda rahatlaniliomu hic gecmicek sanki iki uç ayda geçio diyenler yazmasın lütfen psikolojim bozuk zaten kırkından sonra rahatlayan anneler yazsin
2cocuk_1anne_ Rabia4747 rahatlarsın tabi Gaz sancıları azalıyor bitiyor Uykusu biraz olsun düzene giriyor
Haffuse Rahatlamaya basliyor… Hem gece emzirme sikligi uzuyor, hem de gaz rahatliyor… Benim kizim simdi 3 ay 7 gunluk, gaz sancisi gecmedi elbett… Ama kesinlikle cook azaldi… Her gun daha iyiye gidiyor ya cok sukur…
Ayseylm Her bebek farklılık gösteriyor 40 I çıktı fakat sancı geçmedi ağlamalar başladı gece uyumaları zorlaştı ve gündüz uykusu yok nerdeyse uykuya çok direniyor senin durumun sadece sancıysa şükret ve masaj yap rahatlar
Oznur_0708 Rabia4747 inşallah geçer rahatlarsın canım çok mu gazlı beben gaz damlası falan kullanıyor musun?
Guneskiz48 Rabia4747 iki kızım da 40 tan sonra rahatlamak yerine çileden çıktı mesela büyük kızım 3 4 aylık olana kadar sabah 6 dan önce 5 saniye bile uyumadı sabah 6 ya kadar sürekli ağlardı bence rahatlamak gibi bir düşünceyi aklınızdan çıkarın çünkü gazı bitse başka birseyi başlıyor bebek sahibi olmaya karar verdiğinizde bunları göze almış olsaydınız bir evlat kolay yetiştirilmiyor boşuna demiyorlar cennet annelerin ayaklarıaltındadır diye rahatlamak olarak değil ama ben bu sürece zamanla alışacağim olarak düşünün
Deletedmom738372 Rabia4747 bugün kırkımız doldu 😄bakalım bu da ablasına çektiyse ben baya rahatlıycam 😍
Pamuguum Deletedmom738372 merhaba uyku duzeni nasıl gece kaç kere uyanıyor uzun mu sürüyor gece emmeleri kısa mi
BeyzaN77 Rabia4747 44 günlüguz doğduğundan beri gaz sktintisi çektik uykunun u sunu bilmiyorum kolik bı bebek telfndan supurge sesi beyaz gurultu sesi artk beynimn içinde yankilanmaua başladı cnku anca bunla sakinlesiyor hala gazlı gazin skntisindan emerken çığlık çığlığa kalıyor bırakıyor memeyi damla var zinco onundamlatyorm 🤷🏻♀️ bı farklilk yok yani aksine ilk doğduğu sıralar birazdaha uyuyordu gündüzleri , şimdide gündüzleri daha yatirirken gözünü aciveriyor kokuma alıştı Sanrm. İnşallah geçmesi umuduyla beklyorum 🤷🏻♀️
Pamuguum BeyzaN77 sizin uyku duzeni nasıl gece kaç kere uyanıyor gece beslenmesi uzun sürüyor mu Bide meme de ağlamalar oluyor mu
Esleminannesi28 Dost acı söyler. Maalesf ki benimki iyice kudurdu 4. 5 ay sürdü lakin benimki kolikti senin tek gaz derdi ise damla başlaa gaz sancılarını alırr bol bol dua oku rabbim kolaylık versin inşallah canım kotuyu dusun kü iyi olursa sevinirsin ama iyiyi düşünüp kötüyü görürsen seni kimse toparlayamaz zor olur.
Esleminannesi28 @BeyzaN77 canım damlayı 10 metsil 5 damla maflor olarak verr kolik bebeklerin tek cözümü yine saatlerinde aglıyorlar ama baya bi rahatlıyor bi dene istersen
BeyzaN77 Esleminannesi28 metsil dibinde var biraz canm bende zinco aldım günde iki kere iki damla veriyirum sabah iki akşam iki
Busraslan5 Rabia4747 ben 40 ından sonra rahatladım canım. Gazı azaldı, uykusu düzene girdi. Birbirimize alıştık. Zamanla geçiyor. Ama biz ilk annelik deneyimini yaşadığımız için zorlanıyoruz. 8 aylığız ve her geçen ay daha da güzelleşiyor herşey.Sabret canım benim 🌺
Yagmursonrasitoprakkokusu Rabia4747 benimki hiç düzelmedi, 4 5 ay öyle devam etti. İnşaAllah sizinki düzelir
Deletedmom738372 Pamuguum gece uykusu iyi iki kez uyanıyor emiyor sonra uyuyor yine gündüz pek uykusu yok bende yeter ki uyusun diye sürekli sallıyorum malesef