Cansudkmts Kivi-3101 evet bizim doktoruzmuzda 2 yada 3 fark etmez dedi biz de ili dozlugu seçmiştik ama her ihtimal karşısında 15 ara koyuyoruz demişti ishal ve ateş yapa bilir demişti iki aşı karışınca bence her ihtimale karşı eğer 4 aşıları vurulmadıysa bence biraz bekleyin öyle vurdurun ikisi yine karışırsa ateş ve ishal yapar
yektasmom Kivi-3101 bence o 2. ay açılarının etkisidir. Bizim de ikinci ay aşıları zor geçti, rotayı 3. ayda yaptırdık hiçbir yan etkisi olmadı, bu hafta sonu da ikinci dozu yaptırdık o da yan etki yapmadı.
Kivi-3101 Muhasebeciana biz 3 dozluk rota alışını yaptıracak iki çeşit var. Bundan dolayı doktorumuz birer ay arayla yaptırabilirsiniz demişti
Muhasebeciana Kivi-3101 hmm anladim rotateq yaptiriyorsunuz ozaman onu bilemiyorum. Genelde rotarix yapiyorlar 2 dozlu o da daha once soyledigim sekilde uygulaniyor
Kivi-3101 Durununannesi3433 hayır sizin yanlışınız var iki çeşit rota aşısı var. Üç dozluk olan 2. Ayda başlatılabiliyor biz bizzat doktora danışarak yaptık
Seheyas Kivi-3101 iki doz var ama siz 2-4-6 olarak yaptıracaksınız 3 doz olduğu için doktorunuza danışın
Durununannesi3433 Kivi-3101 doktorunuz 2. Ayda 3 tane aşıya karşılık ağır geleceğini düşünememiş anlaşılan. 3 aşı size yapılsa siz bile ateşlenip yerinizden kalkamaZsınız kaldıki 2 aylık bebek
Kivi-3101 Durununannesi3433 bir de şehrin en iyi doktoruna götürdük düşün ben istemedim zaten eşim yok doktordan iyi mi bilecen
Durununannesi3433 Kivi-3101 geçmiş olsun bundan sonra bu kadar çok aşı 6. Ayda var o zamana özel aşı geliyorsa doktorunuz ile görüşüp ertelemeye çalışın aynı gün minik bedeni zorlayabilir