Bebeğim 3 aylık. Yarın rotanın 2. Dozunu vurduracaz. Geçen ay Bebeğimin 2 aylık aşılarıyla birlikte vurdurmuştuk rota aşısını. Ve inanılmaz ateşi yükselmişti. 39 lara kadar ateşi bi hafta kadar sürdü. Yarın sadece rota aşısı var ama çok korkuyorum tekrar ateş ve ishal yaparsa diye. 2. Doz rotanın yan etkisinin birincisi kadar olmadığını düşünmek istiyorum. Veya 2 aylık aşılarıyla birlikte rotayı oldu diye böyle ağır geldi yavruma. Bilemiyorum. Yoksa sadece rota mı yaptı ateşi. Deneyimleri olan varsa aydınlatırsa sevinirim