1mom1beybi benm oğlum 9aylıkken yürüdü ayakkabı giymesi pek mümkün olmadı 😅 bende kışlık kokopatik almıştım ama yazdı onu giydiriyodum zaten dışarda kaç dk yürüyebilir diye bide şu kenarları püsküllü patik gibi ayakkabı varya onla yürüyebilmişti bi kaç ay onlarla idare ettik sonra magazaya götürüp büsürü ayakkabı denettim tek adidasın bez gibi ince tabanlı bi ayakkabısı vardı onla yürüyebilmişti deneterek daha kolayıma geldi